Author Topic: Online BHTelecom Premier League || PRAVILA  (Read 75 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline The Special One

  • *
  • Posts: 21,880
    • FMBosnia
Online BHTelecom Premier League || PRAVILA
« on: November 08, 2017, 00:41:19 »


Općenito

1. Liga se igra sa aktuelnim klubovima BHT Premijer lige u trajanju od tri sezone.

2. U ovu ligu se može ući isključivo putem specijalne pozivnice.

3. Specijalne pozivnice mogu biti "A", "B" ili "C". Kod specijalne pozivnice "A" se igrač obavezuje na igranje tri sezone. Kod specijalne pozivnice "B" se igrač obavezuje na igranje minimum dve sezone. Kod specijalne pozivnice "C" se igrač obavezuje na igranje minimum jedne sezone. Kod specijalne pozivnice "B" se dogovor sklapa po principu 2+1 pa sam igrač bira da li će igrati treću sezonu. Kod specijalne pozivnice "C" se dogovor sklapa po principu 1+1+1 pa sam igrač bira da li će igrati drugu i kasnije treću sezonu.

4. Broj mjesta u ligi je ograničen na 12. Specijalna pozivnica "A" daje šest mjesta u ligi. Specijalna pozivnica "B" daje četiri mjesta u ligi. Specijalna pozivnica "C" daje dva mjesta u ligi. Nakon što se po principu specijalnih pozivnica formira liga, otvara se i tema za listu čekanja pa svi koji se prijave tu, biće kontaktirani ako na kraju sezone neko odluči da ne produži svoju pozivnicu sa organizatorima lige.

5. Ukoliko igrač ne ispoštuje specijalnu pozivnicu on će biti sankcionisan shodno pravilima foruma. Samim pristajanjem na igranje online takmičenja na našoj zajednici svaki učesnik je dužan da ispoštuje svoje obaveze.

6. Ako ne postoji zamijena za igrača koji napusti takmičenje (organizator ne može da je pronađe) sve utakmice do kraja sezone te ekipe registrovaće se službenim rezultatom 3:0 u korist protivničke ekipe.

7. Liga se igra po dvokružnom bod sistemu što znači da svaka ekipa igra protiv druge dva puta u toku jedne sezone.

8. Svaka pobijeda u ligi donosi tri boda, dok se za nerešen ishod dobija jedan bod.

9. Kada je u pitanju plasman na tablici ukoliko su dve ekipe bodovno poravnate onda se plasman formira po sljedećem principu:
a) međusobni rezultati;
b) gol razlika;
c) broj postignutih golova;


10. Ako su poravnate tri ili više ekipa po bodovima tablica se gleda po sljedećem principu:
a) gol razlika;
c) broj postignutih golova;


11. Ako su igrači izjednačeni po svim kriterijumima, a potrebno je utvrditi plasman onda se igra jedan meč u versus mode (neutralni teren) nakon kojeg će pobjednik dobiti prednost na tablici.

12. U slučaju tri službena rezultata u toku sezone igrač se udaljava iz daljeg takmičenja i snosiće posljedice po narednim parametrima:
a) zabrana igranja online lige do kraja tekućeg serijala, ali moguće je da takmičar igra u ostalim takmičenjima koje organizuje naša zajednica;
b) zabrana igranja online lige do kraja tekućeg serijala + zabrana igranja naredna tri mjeseca svih online takmičenja koje organizuje naša zajednica.
c) zabrana igranja online lige do kraja tekućeg serijala + zabrana igranja narednih šest mjeseci svih online takmičenja koje organizuje naša zajednica;
d) zabrana igranja online takmičenja do kraja tekućeg serijala koja su u organizaciji naše zajednice;
e) moguće je da kazna bude i improvizovana, a ovo su samo neki primjeri kako kazna može izgledati.


13. U toku jedne sezone odlaganje utakmica možete zatražiti maksimalno dva različita puta u ukupnom trajanju od četiri prvenstvena kola. Za odlaganje mora postojati i adekvatan razlog koji ste dužni da navedete u temi za odsustva.

14. Nije dozvoljeno da se ima zamjenski igrač na više od tri prvenstvena kola u toku jedne sezone.

15. Traženje odlaganja prvenstvenih utakmica ili pravo da imate zamjenskog igrača na ne više od tri prvenstvena kola u toku jedne sezone možete iskoristiti do posljednja tri kola lige kada je zbog regularnosti neophodno da vi predvodite vaš tim.

16. Ukoliko primetite neku grešku u sejvu potrebno je to i da prijavite u roku od 24 časa kada save za aktuelno kolo postane javan. Greške moraju biti prijavljene prije odigravanja utakmice inače bilo kakve naknadne primedbe neće biti uvažene.

17. Maksimalan broj izmjena koje je dozvoljeno staviti za jednu utakmicu jeste 7.
- Za prvo nepoštovanje ovog pravila izriče se opomena;
- Za drugo nepoštovanje ovog pravila izriče se opomena broj dva koja i znači da će svako sljedeće kršenje ovog pravila značiti oduzimanje boda u zvaničnoj tablici;
- Treća i svaka naredna opomena označava -1 u zvaničnoj tablici lige.


Napomena #1: U slučaju prvog kršenja ovog pravila, a ostvarivanja pozitivnog rezultata na odigranoj utakmici, osim pobjede i utakmica se registruje službenim rezultatom u korist protivnika. Pozitivan ishod znači pobjedu ili nerešen rezultat.

Napomena #2: Opomena će biti u slučaju kršenja ovog pravila čak iako se ostvari pozitivan rezultat, a uslov je da se u toku utakmice ne izvrši ni jedna izmjena te u tom slučaju na snazi ostaje postignut rezultat.

Napomena #3: Izuzetak od napomene #2 jeste da izmjena bude iznuđena (igrač se teže povredio i izmjena mora da se izvrši)

18. Maksimalan broj izmjena koje možete iskoristiti u jednoj utakmici jeste 3. Izuzetak od ovog pravila jeste kada ste sve 3 izmjene već izvršili, a neko od vaših igrača zadobije težu povredu (mora da izađe iz igre jer to zahteva igra).

19. Igrač koji je domaćin dužan je da kreira igru kao što je i dužan da na kraju uzme dva SS:
a) split view;
b) player ratings;


Izuzetak je ako se igrači dogovore drugačije ali u tom slučaju je neophodno i dostaviti SS prepiske sa steama ili nekog drugog internet mjesta (ukoliko dogovor ne bude ispoštovan jer za nedostavljanje potrebnih SS odgovornost snosi igrač koji je kreirao igru).

20. Suspenzije u ligi se računaju na osnovu povreda i kartona i to na sljedeći način:
a) teža povreda (više od dva mjeseca pauze) - 3 utakmice suspenzije
b) teža povreda (manje od dva mjeseca pauze) - 2 utakmice suspenzije
c) za svaki crveni karton nakon prvog - 2 utakmice suspenzije
d) direktan crveni karton ili drugi žuti karton (ukoliko je startom izazvana povreda igrača zbog koje on mora da napusti teren) - 2 utakmica suspenzije
e) lakša povreda (2 nedjelje ili više) - 1 utakmica suspenzije
f) direktan crveni karton ili drugi žuti karton - 1 utakmica suspenzije
g) nakon svakog četvrtog žutog kartona - 1 utakmica suspenzije
h) lakša povreda (manje od 2 nedelje) - 65% kondicije za narednu utakmicu


Napomena: Za tačke a, b i e je neophodno dostaviti izvještaj o povredi (SS) nakon utakmice iz inboxa ili u slučaju prve dve tačke se primjenjuje suspenzija pod tačkom "a", dok u slučaju nedostavljanja SS za tačku "e" automatski je to suspenzija od 1 utakmice (ako se dostavi SS i povreda nije duža od 2 nedjelje onda je taj igrač u narednom kolu sa kondicijom od 65%).

21. Povrede iz lige se prenose na kup takmičenja i obrnuto, dok se suspenzije (kartoni) ne prenose.

22. Svaki par će imati svoju temu gdje se mogu dogovarati oko odigravanja utakmice. SS se postavlja u temu od aktuelnog kola koja će služiti samo za postavljanje rezultata.

23. Bez obzira da li ste brat, bliži ili dalji rođak, nešto treće u familiji, dobar prijatelj privatno, najstrožije se zabranjuje da komentarišete u temi druga dva igrača. U svakoj temi koja se otvori za aktuelno kolo dozvoljeno je da komentarišu samo igrači koji igraju međusobno kao i organizatori takmičenja.

24. Svako kolo je predviđeno da traje tri dana.

25. Igrači su dužni da se jave u temu prva 48 časova od početka aktuelnog kola. Igrač koji se ne javi za taj period gubi službenim i postupa se po kaznenim pravilima lige koja su ustanovljena pred sam start takmičenja.

Napomena: Od početka aktuelnog kola podrazumeva se zvaničan početak kola, a ne od trenutka kada su teme otvorene jer se one uglavnom otvaraju ranije.

26. Igrači kada se javljaju u temu obavezni su i da napišu kada im odgovara i kada će biti dostupni za igru. Ako se igrači ne dogovore za tri dana oko odigravanja (dužni su je odigrati do službenog vremena za odigravanje) onda se gleda ko je više uložio truda u odigravanje utakmice, ko je bio dostupniji za igru i na kraju najpresudnije je prisustvo u službeno vrijeme odigravanja. Ako organizator uoči da jedan od takmičara namerno ide na službeni rezultat doneće se i adekvatna odluka u skladu sa situacijom.

27. Ako postoje tehnički problemi oko odigravanja utakmice potrebno je obavijestiti organizatore lige u najkraćem mogućem roku.

28. Službeni rok za odigravanje jednog kola jeste treći dan od otvaranja istog u 22:00.

29. Presjek sa izmjenama za novo kolo je 16 časova od početka novog kola. Novo kolo uvijek počinje u 00:00 istog dana kada se radi i presjek (bez obzira na to da li su ranije otvorene teme)

30. Najstrožije se zabranjuje korišćenje FMRTE i drugih dodataka koji pomažu za igru u koja ne spada fair-play.

31. U slučaju pucanja veze primenjuju se sljedeća pravila:
a) ako veza pukne onome ko je vodio, save se ponovo učitava i igra se onoliko minuta koliko je preostalo do kraja utakmice + 3 minuta nadoknade, sa rezultatom koji je bio aktuelan u trenutku pucanja veze (npr: veza je pukla u 25 minutu, a rezultat je 1:1, igrate preostalih 65+3 minuta a rezultat se računa onaj koji je bio u trenutku pucanja veze za nastavak igre);
b) ako veza pukne onom ko je gubio njegov protivnik ima pravo da odbije igranje nastavka utakmice (isključivo ako je prošlo 60 minuta od početka utakmice) (tj. primenjivanje pravila pod prethodnom tačkom), a za konačnu odluku je potrebno da situaciju predstavite u vašoj temi na forumu nakon čega će organizatori doneti konačnu odluku;
c) ako se igra "zaledi" što bi značilo da su oba igrača unutra primenjuje se pravilo pod tačkom "d", ali je potrebno uzeti SS player ratings i split view.
d) U ponovljenom kreiranju nakon pucanja dužni ste da utakmicu odigrate sa igračima koji su bili na terenu u trenutku pucanja. Izmjene se prenose takođe pa tako ako ste u utakmici prije pucanja veze izvršii dvije izmjene, u ponovljenoj imate mogućnosti da izvršite samo još jednu izmjenu.

e) U slučaju da u trenutku pucanja veze jedna od dvije ekipe ima igrača ili više njih manje na terenu (crveni karton) onda se primjenjuje dodatno pravilo gdje protivnički menadžer bira igrača koji će zamjeniti vašeg igrača koji je udaljen sa terena. Zamjenski igrač se bira iz rezervnog tima.

32. Pobjednik svake sezone lige obezbediće plasman na završni "Samsung Football Manager Cup" gdje je glavna nagrada originalni primjerak najnovijeg Football Manager 2019.



Kupovi

1. U okviru lige postoje i tri kup takmičenja (Premier League Cup, Premier League Mid-Season Cup, Premier League Super Cup).

2. Najelitnije kup takmičenje je Premier League Cup. U tom takmičenju učestvuju svi klubovi iz lige. Faze takmičenja koje postoje jesu: 1. kolo, 2. kolo, polufinale i finale.

3. U 1. kolu nastupaju sve ekipe koje su u sezoni 2016/2017 zauzele pozicije od 5-10 + dve ekipe koje su izborile plasman u ligu preko Prve lige FBIH i Prve lige RS. Igra se dvomeč, a prva utakmica se igra na stadionu ekipe koja je druga izvučena prilikom ždrijeba. Važi pravilo ukupnog rezultata što znači da ako ste izjednačeni po broju postignutih golova onda se igraju nove dve utakmice i tako sve dok se ne dobije pobjednik.

4. U 2. kolo su se plasirale već sve ekipe koje su u sezoni 2016/2017 zauzele pozicije od 1-4. Zajedno sa njima u ovoj fazi će učestvovati i četiri ekipe koje su obezbedile plasman iz 1. kola. Igra se dvomeč, a prva utakmica se igra na stadionu ekipe koja je igrala 1. kolo. Važi pravilo ukupnog rezultata što znači da ako ste izjednačeni po broju postignutih golova onda se igraju nove dve utakmice i tako sve dok se ne dobije pobjednik.

5. U polufinalu se igraju dve utakmice kao i u prethodnim fazama. Važi pravilo ukupnog rezultata što znači da ako ste izjednačeni po broju postignutih golova onda se igraju nove dve utakmice i tako sve dok se ne dobije pobjednik. Prva utakmica se igra na stadionu ekipe koja je u trenutku kada su poznati svi učesnici polufinala kupa lošije plasirana u ligi.

6. U finalu se igra jedna utakmica na neutralnom stadionu.

7. U Premier League Mid-Season Cup takmičenju učestvuju svi klubovi iz lige. Takmičenje se održava u periodu od početka 9. kola pa sve do kraja 13. kola zaključno sa finalnim utakmicama.

8. Na početku se formiraju četiri grupe od po tri ekipe. U prvoj sezoni šeširi za ždrijeb se formiraju po principu koji će biti javan pred sam start takmičenja kako bi svi imali vrijeme da se upoznaju sa njim.

9. Utakmice u grupi se igraju po principu dvomeča. Ukoliko je neophodno odrediti plasman koristi se sistem identičan onom u ligi.

10. Iz svake grupe samo najbolji prolazi u polufinale gdje se takođe igra dvomeč. Gleda se ukupan rezultat, a ne gol u gostima što znači da ukoliko je rezultat isti nakon dve utakmice, igraju se nove dve utakmice i tako sve dok se ne dobije pobjednik. Sve ovo važi i za finale.

11. Premier League Super Cup takmičenje se igra pred start druge i treće sezone te na kraju treće takođe, a učesnici su osvajači lige i kupa iz prethodne. Igra se jedna utakmica na neutralnom terenu.

12. Vječna koeficijent tablica je jedan novitet kada je u pitanju Premijer liga. Ona će biti od pomoći u kasnijim sezonama (za ždrijeb u kup takmičenjima). Na osnovu svakog takmičenja se dobija shodno zaslugama broj poena po utvrđenom principu:
Osvajanje lige donosi 4.00
Osvajanje glavnog kup takmičenja donosi 1.50
Osvajanje ostalih kup takmičenja donosi 0.80
Pobjeda u ligi donosi 0.20
Nerešeni ishod u ligi donosi 0.10
Pobjeda u glavnom kup takmičenju donosi 0.25
Nerešeni ishod u glavnom kup takmičenju donosi 0.09
Pobjeda u ostalim kup takmičenjima donosi 0.15
Nerešeni ishod u ostalim kup takmičenjima donosi 0.05
Poraz na službeni rezultat donosi -0.50




Klubovi

Registacija igrača

1. Za svaku sezonu je neophodno izvršiti registraciju igrača.

2. Za prvu sezonu birate 16 igrača na koje računate. Svi igrači koji budu kasnije dovedeni putem drafta, transfera ili licitacija su automatski registrovani za nastavak sezone.

3. Pred start druge odnosno treće sezone svaka ekipa registruje po 22 igrača.

4. U samom toku sezone možete bilo kada prebaciti igrača iz prve ekipe u rezervni tim i obrnuto. Rezervna ekipa postoji kako se igrači na koje ne računate ne bi gomilali u prvom timu.

Kapiten i njegov zamjenik

1. Svaki menadžer u okviru lige dužan je da izabere svog kapitena prije nego što počne sezona kao i njegovog zamjenika.

2. U slučaju da aktuelni kapiten ili njegov zamjenik napuste klub onda menadžer ekipe bira novog kapitena ili novog zamjenika.

Draft

1. Po završetku registracije, a pred sam start prve sezone na rasporedu će biti draft. Na tom draftu će biti isključivo domaći kvalitetniji igrači (naravno igrači poput Lulića, Pjanića, Džeke... neće biti na tom draftu). Raspored biranja biće utvrđen ždrijebom koji će se održati nekoliko časova ranije.

2. Na draftu domaćih igrača u konkurenciji će biti: golman, levi bek, dva štopera, desni bek, zadnji vezni, centralni vezni, ofanzivni vezni, levi krilni igrač, desni krilni igrač, dva napadača.

3. Tradicionalni draft se održava na kraju svake sezone gdje učesnici lige biraju igrače sa visokim potencijalom. Na raspored za draft se stavljaju talentovani igrači širom svijeta.

4. Na draftu se nalaze igrači što ujednačenijeg kvaliteta i potencijala, a različitih pozicija.

5. Sistem biranja na draftu je veoma jednostavan:
* 12 mjesto na kraju sezone - 1 bira na draftu
* 11 mjesto na kraju sezone - 2 bira na draftu
* 10 mjesto na kraju sezone - 3 bira na draftu
* 9 mjesto na kraju sezone - 4 bira na draftu
* 8 mjesto na kraju sezone - 5 bira na draftu
* 7 mjesto na kraju sezone - 6 bira na draftu
* 6 mjesto na kraju sezone - 7 bira na draftu
* 5 mjesto na kraju sezone - 8 bira na draftu
* 4 mjesto na kraju sezone - 9 bira na draftu
* 3 mjesto na kraju sezone - 10 bira na draftu
* 2 mjesto na kraju sezone - 11 bira na draftu
* 1 mjesto na kraju sezone - 12 bira na draftu


6. Satnica drafta biće javna nekoliko dana ranije da bi učesnici lige mogli da se organizuju i budu prisutni u vrijeme kada se budu birali igrači.

7. Na draftu svaki učesnik lige ima na raspolaganju 20 minuta.

8. Nije moguće da jedan učesnik lige draftuje za nekog drugog učesnika lige. Sve obaveze oko drafta mora da obavlja isključivo menadžer kluba lično.

Licitacije

1. Sve male licitacije su javne rade regularnosti.

2. Male licitacije se održavaju po rasporedu koji varira od sezone do sezone i on je sljedeći:

Prva sezona

* U toku 3. kola
* U toku 5. kola
* U toku 8. kola
* U toku 10. kola
* U toku 13. kola
* U toku 15. kola
* U toku 18. kola


Druga sezona

* U toku 2. kola
* U toku 6. kola
* U toku 9. kola
* U toku 13. kola
* U toku 17. kola


Treća sezona

* U toku 5. kola
* U toku 10. kola
* U toku 15. kola


4. Zavisno od sezone do sezone broj igrača na malim licitacijama bi varirao: Prva sezona (na svakim malim licitacijama će biti isključivo tri igrača), druga sezona (na svakim malim licitacijama će biti 3-4 igrača), treća sezona (na svakim malim licitacijama će biti 4-5 igrača).

5. Ako igrač ne bude kupljen na malim licitacijama on automatski se briše sa programa za male licitacije i moguće ga je dovesti u toku perioda kada se otvara tržište za igrače koji nisu u ligi.

6. Ako u prvih 20 minuta ne bude ni jedna ponuda za igrača koji se nalazi na malim licitacijama organizacija lige će smatrati da taj igrač nije kupljen.

7. Ponuda za igrača mora biti zaokružena. Na primjer:
- 20.000
- 125.000
- 980.000
- 1.431.000


Nepravilan oblik ponude bi bio 1.623.500.

8. Da bi igrač bio kupljen mora da prođe 5 minuta po forumskom satu.

9. Velike licitacije se održavaju pred start druge i treće sezone.

10. Na velikim licitacijama nalazi se sedam igrača što ujednačenijeg kvaliteta, a različitih pozicija.

11. Raspored za male i velike licitacije biće poznat kada krenu pripreme za početak prve sezone lige i u kasnijim sezonama neće biti izmjena u tom dijelu.

12. Sva pravila napisana za male licitacije takođe važe i za velike.

13. Male i velike licitacije održavaju se uvijek u isto vrijeme (20:00).

14. U okviru lige zabranjeno je da menadžer jednog kluba licitira a bilo kog drugog menadžera u ligi.

Market

1. Market se otvara 24 časa prije početka nove sezone.

2. Putem marketa možete dovoditi igrače koji nisu u ligi.

3. Postoji ograničenje po trenutnom potencijalu kada su u pitanju igrači koje možete da dovedete putem marketa. U prvoj sezoni ograničenje je 140, u drugoj 170, dok u trećoj nema ograničenja.

4. Market se zatvara nakon presjeka za treće kolo. Market se ponovo otvara nakon presjeka za 9. kolo i igrače putem njega možete dovoditi sve do presjeka za 13. kolo.

5. Preko marketa svaki menadžer može da dovede od 3 do 5 igrača, a sve zavisno od njegovog učinka u drugoj i trećoj sezoni dok je u prvoj sezoni shodno onome što je ostvareno u realnom fudbalu/nogometu. Ukoliko u jednoj sezoni ne iskoristi sva market mjesta ista mu se prijenose za sljedeću sezonu.

* Igrači pozicionirani na pozicijama od 1 do 6 mogu da dovedu 3 igrača putem marketa.
* Igrači pozicionirani na pozicijama od 7 do 10 mogu da dovedu 4 igrača putem marketa.
* Igrači pozicionirani na pozicijama 11 i 12 mogu da dovedu 5 igrača putem marketa.


6. Igrače koje dovodite preko marketa plaćate prema njihovom trenutnom potencijalu:
* Igrači do trenutnog potencijala 110 = 1M €
* Igrači do trenutnog potencijala 120 = 2M €
* Igrači do trenutnog potencijala 130 = 4M €
* Igrači do trenutnog potencijala 140 = 8M €
* Igrači do trenutnog potencijala 150 = 14M €
* Igrači do trenutnog potencijala 160 = 20M €
* Igrači do trenutnog potencijala 175 = 30M €
* Igrači do trenutnog potencijala 185 = 50M €
* Igrači sa vijećim potencijalom od 186 = 80M €


7. Igrače koji su na rasporedu za draft, male i velike licitacije ne možete dovoditi preko marketa.

Transfer zona

1. Transferi se otvaraju 24 časa prije početka nove sezone.

2. Putem transfera sa drugim menadžerima u ligi možete raditi zamjene igrača, prodavati ili dovoditi igrače za novac i na kraju pustiti ili dovesti igrača na pozajmicu.

3. Broj dozvoljenih transfera između dva kluba u ligi je osam. Ovo se podrazumeva za sve kombinacije kod transfera (zamjene, prodaja/kupovina igrača, pozajmice). Ovo pravilo važi za sve tri sezone ukupno i računa se po principu da iz jednog u drugi klub može maksimalno osam igrača da ode za period trajanja lige. Jedini izuzetak od ovog pravila jeste kada se igrač koji je na pozajmici u drugom klubu šalje po principu produžetka pozajmice svake sezone ponovo (on se računa kao jedan igrač bez obzira koliko sezona provede u drugom klubu na pozajmici).

4. Organizacija lige zadržava pravo da poništi sve sumnjive dogovore između dva kluba.

5. Da bi transfer bio realizovan neophodno je da se iskoristi zahvalnica (Say Thanks) i tako potvrdi dogovor između dva kluba.

6. Transferi se zatvaraju nakon presjeka za treće kolo. Transferi se ponovo otvaraju nakon presjeka za 9. kolo i igrače na taj način možete dovoditi sve do presjeka za 13. kolo.

7. Pozajmica između dva kluba može biti za cijelu sezonu ili polusezonu. Pozajmicu igrača je moguće odraditi do presjeka za 4. kolo. Nakon toga nije moguće raditi pozajmice sve do nakon presjeka za 9. kolo. Kada se otvori mogućnost za pozajmice opet njih je moguće odraditi sve do presjeka za 14. kolo. Na kraju sezone igrači se vraćaju u matične klubove.

Raskidanje ugovora

1. Tema za raskidanje ugovora se otvara/otključava 24 časa prije početka nove sezone.

2. U toku jedne sezone moguće je raskinuti ugovor sa četiri igrača i za to dobiti novac:
* Igrači ispod 110 trenutnog potencijala - 300k €
* Igrači ispod 120 trenutnog potencijala - 600k €
* Igrači ispod 130 trenutnog potencijala - 1.2M €
* Igrači ispod 140 trenutnog potencijala - 2.3M €
* Igrači ispod 150 trenutnog potencijala - 4.5M €
* Igrači sa trenutnim potencijalom 151 ili više - 5M €


3. Raskidanje ugovora sa igračima je moguće odraditi sve do posljednjih 6. kola (do presjeka za 17. kolo).

4. Svaki klub ima po četiri mjesta za raskidanje ugovora. Ukoliko ih ne iskoristi u jednoj sezoni ta mjesta se prenose za narednu.



Treniranje

1. Online BHTelecom Premier League vam pruža mogućnost i da trenirate svoje igrače. U sklopu treninga možete povećati ocjene igračima, trenirati nove pozicije, dodati ili ukloniti različite osobine kao i trenirati jačinu noge.

2. Jedan igrač se generalno u tri kola može trenirati samo jednom. To znači da nezavisno od treninga koji ste uradili sljedeći ili isti trening možete uraditi ponovo tek kroz tri kola.

3. Igrači u polju koji su stariji od 28 godina ne mogu dobiti povećanje ocjena, a isti je slučaj i sa golmanima koji su stariji od 30 godina. Kada je igrač u polju stariji od 32 godine on više ne može dobiti ni jedan trening, dok je kod golmana to slučaj sa 33 godine.

4. Sve treninge ste obavezni da radite po formularima koji će se nalaziti u temama za treniranje. Sve što nije u obliku formulara će biti poništeno.

Povećanje ocjena

1. Kao što i samo ime kaže: "Povećanje ocjena", to znači da u okviru ovog treninga povećavate ocjene svojim igračima i to na jedan od dva načina:
a) automatski;
b) manuelno.


2. Pri automatskom povećanju ocena je moguće jedino izabrati maksimalno dozvoljeni trening, a to je povećanje potencijala za 18 jedinica. Automatsko povećanje ocjena znači da će vam 36 ocjena otići u plus tj. da će se svaka ocjena povećati za 1. Izuzetak od ovog pravila jeste kada vam je jedna ocjena već na maksimumu (20).

3. Kod manuelnog povećanja ocjena 1 jedinica potencijala je jednaka 1 ocjeni koju povećavate i to znači da za maksimalno dozvoljeno povećanje potencijala od 18 jedinica možete dobiti 18 ocjena po vašem izboru koje idu u plus. Ni jedna zasebna ocjena se ne može povećati za više od 3 jedinice u toku jednog treninga, a izuzetak od ovog pravila jeste kada visina jedne ocjene kod igrača dostigne broj 15 i u tom slučaju maksimalno moguće povećanje ocjene jeste za +1.

4. Koliko košta povećanje za 1 jedinicu potencijala je odrijeđeno zavisno od trenutnog potencijala igrača:
* <100 => 100k
* 101-110 => 110k
* 111-120 => 150k
* 121-130 => 200k
* 131-140 => 260k
* 141-150 => 330k
* 151-160 => 400k
* 161-170 => 500k
* 171-180 => 600k
* >181 => 700k


5. Prilikom automatskog treniranja menadžer plaća dodatan novac i to na sljedeći način:
* Do 120 trenutnog potencijala / 500k €
* Do 140 trenutnog potencijala / 1M €
* Od 141 trenutnog potencijala / Ne plaća se


Ako igrač ostvari prelaz iz jednog razreda potencijala u drugi onda se plaća 1.5M € prilikom tog povećanja.

6. Prilikom treninga jedini merodavni alat za gledanje trenutnog i mogućeg potencijala igrača jeste Football Manager Editor koji se dobija uz original igru.

7. Mogući potencijal koji ide u minus je odrijeđen na sljedeći način:
* 10 (170-200)
* 9.5 (160-190)
* 9 (150-180)
* 8.5 (140-170)
* 8 (130-160)
* 7.5 (120-150)
* 7 (110-140)
* 6.5 (100-130)
* 6 (90-120)
* 5.5 (80-110)
* 5 (70-100)
* 4.5 (60-90)
* 4 (50-80)
* 3.5 (40-70)
* 3 (30-60)
* 2.5 (20-50)
* 2 (10-40)
* 1.5 (0-30)
* 1 (0-20)


Da ne bude zabune, gleda se isključivo zadnji broj! To znači da ako je igrač mogućeg potencijala 7, vi ga možete trenirati do 140, ako je mogućeg potencijala 9.5 onda ga možete trenirati do 190...

8. Potencijal kod igrača možete povećavati sve dok se ne izjednače trenutni i mogući potencijal igrača.

9. U svakoj sezoni postoji ograničenje koje je granica do kog nivoa mogu da se treniraju igrači:
* Ograničenje za prvu sezonu jeste 145
* Ograničenje za drugu sezonu jeste 175
* Ograničenje u trećoj sezoni ne postoji


10. Treniranje ocjena se ne naplaćuje osim ako se ne radi o mentalnim ocjenama:
a) ocjene manje od 15 / 50k €
b) ocjene veće od 15 / 100k €


* Ovo se važi isključivo za manuelno povećanje ocjena.

11. Prilikom manuelnog treninga, a da je u pitanju povećanje potencijala za više od 1 jedinice, nije moguće trenirati isključivo jednu ocjenu već ona mora biti raspoređena na najmanje dve različite.

12. Nije moguće u manuelnom treningu više od jednog puta povećati jedinicu potencijala za manje od 3 (izuzetak je finalni trening kada nedostaje 1 ili 2 jedinice potencijala da se trenutni i mogući potencijal izjednače).

Konkretan primjer manuelnog treninga za povećanje ocjena:

Igrač: Edin Džeko
Klub: Željezničar
Godine: 30

Trenutni potencijal: 156
Mogući potencijal: 166
Potencijal povjećavam za: +10 jedinica

Ocjene koje povjećavam:

Composure 13+2
Pace 14+2
First Touch 15+1


Cijena treninga: 4.6M €

4.5M € (povećanje trenutnog potencijala) + 100k € (trening mentalnih ocjena)

Konkretan primjer automatskog treninga za povećanje ocjena:

Igrač: Denis Zerić
Klub: Željezničar
Godine: 18

Trenutni potencijal: 88
Mogući potencijal: -7
Potencijal povjećavam za: Automatski trening

Cijena treninga: 2.36M €

1.86M € (povećanje trenutnog potencijala) + 500k € (cijena automatskog treninga)

Uigravanje pozicija

1. Uigrati poziciju je moguće svakom igraču koji nastupa u polju.

2. Uigravanje pozicije za +1 košta 300k €.

3. Rejting igrača po pozicijama je u rasponu od 1 do 20 i to možete vidjeti isključivo u Football Manager Editor programu koji se dobija uz igru.

4. Za jedan trening ove vrste nije moguće uigravati igrača na više od jedne pozicije.

Konkretan primjer treninga za uigravanje pozicije:

Igrač: Miralem Pjanić
Klub: Čelik Zenica

Pozicija koju uigravam: AMR
Trenutna uigranost pozicije: 9
Uigranost povjećavam za: 11

Cijena treninga: 3.3M €

Dodavanje/Uklanjanje preferiranih poteza

1. Preferirane poteze gledate u Football Manager Editor programu koji se dobija uz igru.

2. Preferirani potez možete ukloniti, zamjeniti za postojeći ili dodati novi.

3. Zavisno od toga da li uklanjate, zamjenjujete ili dodajete novi preferirani potez zavisi i cijena ovog treninga:
* Dodavanje novog omiljenog poteza / 600k €
* Uklanjanje starog omiljenog poteza / 300k €
* Zamjena jednog omiljenog poteza za drugi je besplatna


Primjer treninga za preferirane poteze:

Igrač: Muhamed Bešić
Klub: Sarajevo

Dodajem preferirane poteze: Dwells On Ball, Shoots With Power
Uklanjam preferirane poteze: /

Cijena treninga: 1.2M €

Jačanje noge

1. Trenutnu jačinu obe noge kod igrača možete vidjeti u Football Manager Editor programu koji se dobija uz igru.

2. Cijena povjećanja za +1 jačine noge košta 400k €.

Primjer treninga za jačanje noge:

Igrač: Asmir Begović
Klub: Borac (BL)

Nogu koju želim da ojačam: Lijeva
Trenutna jačina noge: 8
Jačinu noge povjećavam za: 12

Cijena treninga: 4.8M €



Financije

1. Na startu svi klubovi imaju budžet od 20M €.

2. Na startu druge i treće sezone svaki klub dobija po 40M €.

3. Budžeti se obavezno ažuriraju prije svakih licitacija.

4. Na kraju prve i druge sezone na osnovu finalnog plasmana svaki klub dobija dodatne financije:
* 1. mjesto - 20.000.000
* 2. mjesto - 16.000.000
* 3. mjesto - 13.000.000
* 4. mjesto - 10.000.000
* 5. mjesto - 8.000.000
* 6. mjesto - 6.000.000
* 7. mjesto - 5.000.000
* 8. mjesto - 4.000.000
* 9. mjesto - 3.000.000
* 10. mjesto - 2.000.000
* 11. mjesto - 1.000.000
* 12. mjesto - 500.000


5. Ekipa koja u svojim redovima bude imala igrača sezone dobija 3M €.

6. Ekipa najboljeg strijelca će dobiti na kraju sezone 2.5M €.

7. Ekipa najboljeg asistenta će dobiti na kraju sezone 1.5M €.

8. Za svakog pojedinačnog igrača u timu sezone ekipa dobija po 1M €.

9. Za fair-play nagradu (ekipa sa najmanjim brojem negativnih bodova) dobija 2M € na kraju sezone.
* Žuti karton - 1 negativan bod
* Dva žuta kartona na utakmici - 2 negativna boda
* Direktan crveni karton - 3 negativna boda
* Teža povrijeda protivničkog igrača - 5 negativnih bodova


10. Na kraju svakog kola organizatori lige će objaviti tim kola i igrača kola. Za svakog pojedinačnog igrača u timu kola ekipa dobija 200k €, dok ekipa koja ima igrača kola dobija 400k €.

11. Svaka ekipa dobija nedjeljni bonus od 1M € (ako jedna ekipa izgubi službenim rezultatom ona ne dobija nedjeljni bonus osim u slučaju da je utakmica odigrana ali je došlo do povrede pravila lige pa je utakmica naknadno registrovana službenim rezultatom).

12. Za odigravanje utakmice prvog dana ekipe dobijaju nedjeljni bonus od 1.5M €.

13. Svaka pobjeda u ligi donosi 600k €.

14. Svaki nerešeni ishod u ligi donosi 300k €.

15. Za više od 5 kartona na utakmici ekipi se oduzima 100k € iz budžeta.

16. Nagrade u Premier League Cup:
* Učešće u kupu - 1M €
* Ispadanje u 1/4 - 1.5M €
* Ispadanje u 1/2 - 2M €
* Finalista - 3M €
* Pobjednik - 4.2M €


17. Nagrade u Premier League Mid-season Cup:
* Učešće u kupu - 250k €
* Prolazak u polufinale - 500k €
* Finalista - 600k €
* Pobjednik - 1M €


18. Nagrade u Premier League Super Cup:
* Pobjednik - 1M €
* Finalista - 500k €


19. Dodatne financije možete dobiti i na osnovu različitih nizova (računaju se sva takmičenja):
* Pet utakmica bez primljenog gola - 2.5M €
* Pet pobjeda - 5M €
* Deset utakmica bez poraza - 10M €


Napomena: Svaki niz mora biti prijavljen u temi koja će biti otvorena za tu svrhu. Organizatori nisu dužni da prate nizove tako da je to na učesnicima lige.

20. Svaki menadžer u ligi može zatražiti dva puta pozajmicu od banke u toku jedne sezone, a izuzetak je treća sezona kada se pozajmica može zatražiti samo jednom i to do 9. kola lige. Svaka zatražena pozajmica mora biti odobrena od organizatora lige. Pozajmica se vraća od nedjeljnih bonusa gdje 50% nedjeljnog prihoda ide organizaciji lige sve dok se dug ne otplati. Organizacija lige zadržava pravo da dug naplati prinudnim putem ako oseti da je to neophodno. Maksimalna moguća pozajmica po sezoni iznosi 10M €. Pozajmicu je moguće koristiti od trenutka kada vam ona bude odobrena.

Napomena: Kamata varira od sezone do sezone:

Prva sezona:

* 1 pozajmica - 5% nedjeljnog bonusa dok se dug ne otplati
* 2 pozajmica - 9% nedjeljnog bonusa dok se dug ne otplati

Druga sezona:

* 1 pozajmica - 6% nedjeljnog bonusa dok se dug ne otplati
* 2 pozajmica - 11% nedjeljnog bonusa dok se dug ne otplati

Treća sezona

* Pozajmica - 13% nedjeljnog bonusa dok se dug ne otplati



Kladionica

1. Kladionica predstavlja dobru mogućnost za dodatnu zaradu.

2. Kladionica se otvara prije svakog kola dva dana ranije. Rok za odigravanje listića na kladionici je 12 časova od otvaranja teme za aktuelno kolo.

3. Kladionica će se otvarati i za kup takmičenja (izuzev Super kup takmičenja kao i odigravanje finalnih utakmica u oba preostala kupa jer će u tom slučaju ti parovi biti uključeni u regularno kolo lige).

4. Sistem igranja kladionice je identičan kao i onaj u realnom životu. Mi ćemo vam ponuditi za svaku igru koeficijent, a vaše je samo da odigrate tiket.

5. Broj tiketa koji se mogu odigrati po kolu nije limitiran. Svaki tiket mora da sadrži minimalno 2 para.

6. Za tiket koji sadrži minimalno 2 para neophodno je da minimalna uplata bude 400k €.

7. Nije moguće igrati na sopstvenu utakmicu.

8. Ukoliko se utakmica završi službenim rezultatom računa se kvota 1,00.

9. Igre u okviru naše kladionice su sljedeće:
* Pobjeda domaće ekipe (T1)
* Utakmica bez pobjednika (TX)
* Pobjeda gostujuće ekipe (T2)
* Hendikep na domaćina (HT1)
* Hendikep na gosta (HT2)
* Prelaz 1-1 (P11)
* Prelaz 1-X (P1X)
* Prelaz 1-2 (P12)
* Prelaz X-1 (PX1)
* Prelaz X-X (PXX)
* Prelaz X-2 (PX2)
* Prelaz 2-1 (P21)
* Prelaz 2-X (P2X)
* Prelaz 2-2 (P22)
* Više golova u prvom poluvremenu (VG1)
* Više golova u drugom poluvremenu (VG2)
* Broj golova na utakmici 0-1 (0-1)
* Broj golova na utakmici 2-3 (2-3)
* Broj golova na utakmici 3+ (3+)
* Broj golova na utakmici 4+ (4+)
* Broj golova na utakmici 5+ (5+)
* Broj golova na utakmici 7+ (7+)
* Oba tima postižu gol (OTD)
* Tačan rezultat (TR)
* Broj žutih kartona / standardna ponuda će iznositi 5 po kolu (BŽK)
* Broj crvenih kartona / standardna ponuda će iznositi 2 po kolu (BCK)
* Ukupan broj kornera na utakmici / standardna ponuda će iznositi 10 po kolu (UBK)


10. Kladionica specijal se otvara uoči početka lige i moguće je odigrati maksimalno četiri tiketa u okviru specijala. Specijal je otvoren sve do presjeka za 4. kolo. Igre u okviru specijala su:
* Prvak lige (PL1)
* Tačan redosled ekipa (TRE)
* Najbolji strijelac lige (NSL)
* Najbolji asistent lige (NAL)
* Fair-play ekipa sezone (FPE)
* Top pojačanje sa marketa (TPM)
* Osvajač Premier League Cup takmičenja (PLC)
* Osvajač Mid-Season Cup takmičenja (MSC)


11. Na specijal tiketu mora da bude najmanje dvije igre i nije moguće jednu igru staviti više od jednog puta na vašem tiketu.

12. Minimalna uplata na tiketu iznosi 30k €, dok je minimalna uplata na specijal tiketu 200k €.

13. Formular koji se koristi pri odigravanju tiketa je sljedeći:

Parovi:

Tim 1 vs. Tim 2, TIP, KVOTA
Tim 1 vs. Tim 2, TIP, KVOTA
Tim 1 vs. Tim 2, TIP, KVOTA

Koeficijent: Obavezno je da ga učesnik lige izračuna
Uplata: /
Mogući dobitak: Obavezno je da ga učesnik lige izračuna


14, Maksimalna moguća isplata po tiketu iznosi 10M €.



Disciplinski pravilnik

1. Disciplinski pravilnik se sprovodi od strane organizacije lige. Ukoliko učesnik lige bude smatrao da je oštećen na bilo koji način odlukom organizacije, može uputiti žalbu u temi koja je predviđena za to. Predviđeno maksimalno vrijeme čekanja na konačnu odluku jeste 24 časa.

2. Nepoštovanje specijalne pozivnice (istupanje iz lige u toku trajanja sezone):
* Postupa se shodno pravilima foruma što znači da u slučaju kršenja ovog pravila korisnik foruma će biti sankcionisan zabranom pristupa forumu na period koji bude odlučen kombinovano od strane organizacije lige i administracije.

3. Ukoliko igrač bude izbačen iz lige (tri službena rezultata u toku sezone) primenjuje se ista sankcija kao pod #2 u okviru disciplinskog pravilnika samo u blažoj meri jer će učesnik lige koji napravi ovaj prekršaj dobiti i dodatnu kaznu:
a) zabrana igranja online lige do kraja tekućeg serijala, ali moguće je da takmičar igra u ostalim takmičenjima koje organizuje naša zajednica;
b) zabrana igranja online lige do kraja tekućeg serijala + zabrana igranja naredna tri mjeseca svih online takmičenja koje organizuje naša zajednica.
c) zabrana igranja online lige do kraja tekućeg serijala + zabrana igranja narednih šest mjeseci svih online takmičenja koje organizuje naša zajednica;
d) zabrana igranja online takmičenja do kraja tekućeg serijala koja su u organizaciji naše zajednice;
e) moguće je da kazna bude i improvizovana, a ovo su samo neki primjeri kako kazna može izgledati.


Online lige = podrazumeva se za svaki liga sistem takmičenja.

4. Kršenje pravila o broju izmjena (maksimalno je dozvoljeno staviti 7 izmjena na klupu):
- Za prvo nepoštovanje ovog pravila izriče se opomena;
- Za drugo nepoštovanje ovog pravila izriče se opomena broj dva koja i znači da će svako sljedeće kršenje ovog pravila značiti oduzimanje boda u zvaničnoj tablici;
- Treća i svaka naredna opomena označava -1 u zvaničnoj tablici lige.


Napomena #1: U slučaju prvog kršenja ovog pravila, a ostvarivanja pozitivnog rezultata na odigranoj utakmici, osim pobjede i utakmica se registruje službenim rezultatom u korist protivnika. Pozitivan ishod znači pobjedu ili nerešen rezultat.

Napomena #2: Opomena će biti u slučaju kršenja ovog pravila čak iako se ostvari pozitivan rezultat, a uslov je da se u toku utakmice ne izvrši ni jedna izmjena te u tom slučaju na snazi ostaje postignut rezultat.

5. Kršenje pravila o broju dozvoljenih izmjena za korišćenje na utakmici (maksimalno je dozvoljeno tri osim u situacijama sa izuzetkom koje su navedene u dijelu "općenito" pod #18).
* Prvo kršenje ovog pravila ukoliko je ostvaren pozitivan rezultat (pobjeda ili nerešen ishod) znači poraz službenim rezultatom od 3:0.
* Drugo i svako naredno kršenje ovog pravila osim kazne iznad za posljedicu će dodatno imati i oduzimanje boda u zvaničnoj tablici.


6. Korišćenje suspendovanih/povređenih igrača:
* Utakmica se bez obzira na ishod registruje službenim rezultatom.

7. Ne uzimanje slika nakon utakmice (pravilo koje se važi za hosta dok je za drugog igrača važeće uz validne dokaze da su se drugačije dogovorili o uzimanju slika nakon utakmice):
* Igrači su dužni da odigraju utakmicu ponovo.
* Ukoliko jedan ili oba igrača odbiju da odigraju ponovo utakmicu u tablici obojica dobijaju automatski -1.


8. U slučaju prekoračenja budžeta primenjuju se sljedeća pravila:
* Poništava se zadnja aktivnost koja je dovela do prekoračenja budžeta (prva povreda pravila).
* Oduzima se igrač odlukom organizacije lige koji je najmanje vrednosti u ekipi (druga povreda pravila).
* Oduzima se bod u zvaničnoj tablici (treća povreda pravila).


9. Ukoliko član lige ne draftuje u predviđeno vrijeme može dobiti jednu od sljedećih kazni:
a) Oduzimanje trenutnog draft mjesta.
b) Oduzimanje draft mjesta u jednoj od narednih sezona
c) Oduzimanje 10% budžeta.
d) Kazna može biti i drugačija u slučaju da tako odluči organizacija lige.


10. Povreda pravila na licitacijama može biti licitiranje pre vremena ili neispravni oblici licitaciranja, a predviđenje sankcije su sljedeće:
a) Opomena.
b) Oduzimanje 10% budžeta.
c) Zabrana licitiranja na sljedećim licitacijama.
d) Zabrana učešća na velikim licitacijama.
e) Kazna može biti i drugačija u slučaju da tako odluči organizacija.


11) Korišćenje nepristojnog rečnika podleže disciplinskim pravilima lige ali i foruma. Kazne mogu biti sljedeće kada je u pitanju disciplinski pravilnik lige:
a) Oduzimanje 15% budžeta.
b) Oduzimanje 30% budžeta.
c) Oduzimanje 50% budžeta.
d) Oduzimanje 80% budžeta.
e) Izbacivanje iz lige.
 
The following users thanked this post: irac